БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ВІД 199 ГРН. 
Close
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ВІД 199 ГРН. 
Close

ЗНИЖКА -30% НА ВСІ ТОВАРИ ДЛЯ ОЧЕЙ ДО КІНЦЯ ЖОВТНЯ!  

Close
АКЦІЯ
Туш у подарунок!
Роби замовлення на сайті від 250 грн. та отримай у подарунок туш Cherel Volume & Care Mascara!

ІНФОРМАЦІЯ

Замовлення
Доставка
Оплата
Повернення
Контакти
Як зробити замовлення?
Обери потрібний тобі товар. Поклади у кошик. Продовжуй шопінг або клікни по зображенню торбинки у верхньому правому куті, та переходь на сторінку замовлення. Введи своє ім'я, e-mail та номер телефону. Тобі передзвонить наш консультант, щоб обговорити деталі та підтвердити замовлення.
Чи можна змінити замовлення?
Корективи у замовлення можна внести, поки товар знаходиться на нашому складі. Як тільки його передано транспортній компанії, змінити замовлення вже не вдасться. Тож шопінгуй відповідально!
Як перевірити статус мого замовлення?
Після відправлення ми вишлемо тобі трек-номер твого замовлення, за яким ти зможеш слідкувати за його пересуванням під час доставки.
Що значить "Нема у наявності?"
Деякі позиції тимчасово можуть бути відсутні на нашому складі. Тому під час замовлення ти можеш побачити цю інформацію.
Можна зробити замовлення по телефону?
Бажано обрати товари на сайті. Якщо в тебе виникають складнощі, звісно, ти можеш зробити замовлення по телефонку.
У яких магазинах можна придбати косметику?
Наша косметика представлена у багатьох роздрібних мережах України, серед яких: Космо, Ватсонс, Ева та інші.
Які є способи доставки?
Ми відправляємо косметику бренду Новою Поштою по всій території України. Оформлюючи замовлення, ти можеш вибрати доставку на відділення або кур'єром.
Чи можу я забрати товар самостійно?
Нажаль ні. Ми праюємо над цим.
Чи можу я замовити доставку кур'єром?
Так. На етапі замовлення обирай - Нова Пошта (кур'єром).
Скільки коштує доставка?
Ціна доставки розраховується за тарифами транспортної компанії. Детальну інформацію можна отримати на офіційному сайті перевізника.
Коли я отримаю своє замовлення?
Ми відправляємо замовлення, зроблені до 13:00, у той же день. До обласних центрів України посилка йде 2-3 дні. Якщо вибрана доставка кур'єром, то трохи довше. Орієнтовну дату доставки можна побачити на сайті Нової Пошти, перевіривши свою посилку за трек-номером.
Як оплатити замовлення?
Ти можеш сплатити замовлення карткою VISA або Mastercard через безпечний сервіс онлайн оплати LiqPay.
Чи можна оплатити замовлення готівкою?
Нажаль ні. Ми працюємо над тим щоб мати змогу приймати готівку.
Чи можна відмовитись від замовлення?
Так, ти можеш відмовитись від свого замовлення.
Як відмовитись від замовлення?
Необхідно зв'язатись з нами та назвати свій номер замовлення.
Які умови повернення?
Косметична продукція, згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», не підлягає обміну або поверненню. Але якщо упаковка ціла та непошкоджена, ми можемо зробити повернення замовлення.
Що робити якщо один або декілька товарів пошкоджені?
При самовивозі з нашого складу це виключено, бо ми дуже відповідально відносимося до якості своєї продукції та роботи відділу обслуговування. Тож можливі порушення цілісності упаковки можливі тільки під час транспортування. Обов'язково огляньте товар на Новій Пошті, щоб потім не було зайвих питань.
Як повернути гроші за повернений товар?
Якщо повернення товару здійснене згідно з політикою нашої компанії, гроші ми повернемо на вашу банківську картку, з якої було здійснено платіж.
Як зв'язатись з вами?
Переходьте на сторінку контакти, там є вся інформація.
Наші телефони для зв'язку:

Наша пошта: info.cherel@gmail.com
Чи можна залишити відгук?
Чи можна співпрацювати з Вами?
З ким контактувати з приводу працевлаштування?
З ким контактувати з приводу реклами?